copywriter 2.0

copywriter 2.0

Groupon del 2. Ett modernt Hotel California.

debattPosted by thewriteclub Wed, July 27, 2011 15:39:38

Igår fick jag nog av Groupon. Nog av deras märkliga erbjudanden, nog av deras sjaskiga så kallade "humor" och nog av den urusla copyn. Så sedan dess har jag försökt gå ur. Ända sedan igår (!!) har alltså länken där man kan avbeställa groupon-mailen hänvisat till en sida där man INTE kan avbeställa det satans nyhetsbrevet. Däremot uppmanas man att skriva in sin mailadress för att få ta del av deras erbjudanden. AAAAAGH!!!

Vem hade kunnat ana att Groupon hade en hotel California-strategi?? Det vill säga att man kan checka in när man vill men man kan aldrig komma ut. Det är en grej att jag störde mig på deras konstiga budskap, det är ju trots allt min subjektiva åsikt. Det här däremot är något helt annat. Jag känner att mitt mailutrymme är taget som gisslan. Groupon, dags att agera!!! Det här inte bra kommunikation!

  • Comments(1)//copy.thewriteclub.se/#post17