copywriter 2.0

copywriter 2.0

2010- året då innehållet började bli viktigt.

WebbcopyPosted by thewriteclub Mon, December 20, 2010 14:39:02
Jag säger det lite halvt på skämt, lite halvt på allvar. Vem hade kunnat ana att det skulle vara ett sådant quest av Don Quijote- mått att försöka övertyga världen om att bra texter ALLTID kommer att förhöja upplevelsen, ALLTID kommer att glädja besökaren och ALLTID kommer skapa ett större förtroende för företaget.


Jajja har denna något märkliga nyhet i sitt nyhetsbrev: Innehåll blir viktigare än reklam. Men no shit, Sherlock. Ska det äntligen börja klarna att ingen vill läsa fullkomlig smörja, hur bra plattformen eller designen än är? I utbyte mot min tid vill jag ha relevant info. Punkt. Det är faktiskt inte svårare än så.


Läs gärna artikeln här och ha en fantastiskt god jul så ser vi till att ge texterna ännu högre status nästa år! Det förtjänar vi alla.


http://magazine.jajja.com/2010/12/innhall-blir-viktigare-an-reklam/?utm_source=jajja_magazine&utm_medium=email&utm_campaign=2010-43

  • Comments(0)//copy.thewriteclub.se/#post3